آرین صدری | Arian Sadri

Arian Sadri official website

آرین در نمایشگاه بین المللی ورزش

1401/04/21
Admin
آرین در نمایشگاه بین المللی ورزش

نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی تهران ۱۴۰۱ بیست و یکمین دوره

آرین صدری / arian sadri

یکی از جذاب ترین و پرحاشیه ترین نمایشگاه هاست که هر ساله مخاطبان بسیاری را گردهم می آورد .

آرین صدری / arian sadri

این نمایشگاه توسط برادران معاون صنایع عمومی وزارت صمت، صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک و رازدار مدیرعامل نمایشگاه بین المللی افتتاح شد .

آرین برای رکورد گینس آماده میشود

1401/04/07
Admin
آرین برای رکورد گینس آماده میشود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما : 

آرین صدری تمرینهای ورزشی خود را از سرگرفته است ؛ این فوتبالیست شهریاری که ۶۰ روز از ناحیه مچ پای چپ مصدوم شده بود در روزهای اخیر و پس از بهبودی کامل باحضور در آکادمی فوتبال مربی خود مهدی حب درویش آقای ورزش روپایی جهان و رئیس کمیته روپایی ایران ، تمرین های ورزشی خود را بمنظور بازیابی آمادگی های جسمانی و حرکتی آغاز کرد .
آرین همچنین تصمیم دارد رکوردی جدید را در سازمان رکوردهای جهانی ( گینس ) به ثبت برساند و برای ایران افتخارآفرینی کند .

آرین صدری

 

زندگینامه آرین صدری

1401/04/03
Admin
زندگینامه آرین صدری

آرین صدری زاده ۸ آذر ۱۳۸۰ ( ۱۳۸۰/۹/۸ ) در شهرستان محلات و دانشجوی کارشناسی علوم ورزشی است . وی که ازکودکی به فوتبال بیش از هر ورزش دیگری علاقه داشت ۱۱ ساله بودکه این ورزش را درسالن و تیم فوتسال فجر به شکل حرفه ای و زیر نظر مربیان باتجربه آغاز کرد . پس از آن درتیم فوتسال شهرداری شهریار تجربه ها و موفقیتهای بسیاری را کسب کرد .

آرین صدری

فراگیری تکنیک ها و تاکتیک های فوتسال برای آرین انگیزه ای شد تا در تست تیم فوتبال پاس نوین در ۱۵ سالگی قبول شود و فوتبال را از ۱۵ سالگی در پست مهاجم و به صورت حرفه ای آغاز کند . آرین صدری بازی در تیم های : تراکتور تهران ، استقلال شمال تهران ، برق آرا البرز ، اکسین تهران ، پیروز اندیشه را نیز در کارنامه ی خود دارد .